Re: Teh Pix Thread

Re: Teh Pix Thread

Last edited by Lazaar (2009-02-25 10:56:24)

Re: Teh Pix Thread

Also, if anyone is truly and utterly bored, they can check out my youtube, youtube.com/robstheimpersonator

But seriously, only if truly, utterly, superbly, insanely, maddeningly bored.  Best ones are the manadnok vid, and the wow get ripped energy capsules.

Re: Teh Pix Thread

Re: Teh Pix Thread

/facepalm

Re: Teh Pix Thread

MOOSE!

/afk irl

Re: Teh Pix Thread

Re: Teh Pix Thread

Re: Teh Pix Thread

ARE YOUR FUCKING COMPUTERS PLUGGED IN?

Re: Teh Pix Thread

Re: Teh Pix Thread

Last edited by Ichael (2009-03-16 20:17:07)

You're gonna love my nuts.

Re: Teh Pix Thread

Re: Teh Pix Thread

Last edited by Eurydise (2010-03-03 21:11:25)

Re: Teh Pix Thread

Ooooooooo! More rennies! I am home! I'll have to post mine up here sometime

/runs off frolicking

- Peace through Unity, Unity through Faith and, as always, Stay out of the Stupid Shit!

Re: Teh Pix Thread

Re: Teh Pix Thread

LOL

ARE YOUR FUCKING COMPUTERS PLUGGED IN?

Re: Teh Pix Thread

So raise your hand if you know what a "moresca bodice" is >.>

/afk irl

Re: Teh Pix Thread

Last edited by Archimedies (2009-03-31 04:38:11)

- Peace through Unity, Unity through Faith and, as always, Stay out of the Stupid Shit!

Re: Teh Pix Thread

Last edited by OmniDo (2009-03-30 21:39:18)

"...To get kicked into da whelps, you lose 50DKP again for not being where the f*** you were supposed to be."

Re: Teh Pix Thread

Wow, steel chair with a towel covering it so it doesn't dig into your back. Been there...

- Peace through Unity, Unity through Faith and, as always, Stay out of the Stupid Shit!

Re: Teh Pix Thread

You face not Shupani alone, but the legions she commands!


/touch

Re: Teh Pix Thread

Warlocks do not play the game to have fun, we are merely here to make sure no one else has any

Re: Teh Pix Thread

ROFL @ Shup's cave

- Peace through Unity, Unity through Faith and, as always, Stay out of the Stupid Shit!

Re: Teh Pix Thread

I wish I had a cave. All I have is a house.

Damn it.

You're gonna love my nuts.

Re: Teh Pix Thread

Yeah, I don't get permission from the wife to build my "man cave" until we have our house. For the time being I am restricted to my little office.

- Peace through Unity, Unity through Faith and, as always, Stay out of the Stupid Shit!